https://www.youtube.com/watch?v=4BfKFCOCJe8
Milan legt uit

Online strategie

Een online strategie bestaat uit meerdere aspecten. Wij richten ons op de Customer journey om van daar uit verschillende aspecten van jouw online marketing te verbeteren.

Custom journey (Op z'n Hollands: Klantreis)

Het in kaart brengen van contactmomenten die een persoon met jouw bedrijf heeft van eerste indruk tot terugkomende klant. Wij bekijken de contactmomenten op alle kanalen. Zo maken wij zichtbaar waar en hoe wij de klantbeleving kunnen verbeteren.

Wie is de klant?

Wij zoeken uit wie jouw klant is. Dit doen wij door te kijken naar de markt en naar andere relevante informatie zoals de leeftijd van mensen die zoeken naar jouw service.

Deze gegevens bundelen we. Dan rollen er verschillende persona’s uit. Dit is een mooi woord voor het vaststellen van wie de personen zijn die interesse hebben in jouw service.

Deze persona’s hebben bepaalde eigenschappen en bepaald gedrag, daar spelen wij zoveel mogelijk op in zodat jouw service gezien wordt door jouw doelgroep (persona’s). Dit vormt de koppeling met het andere deel van de Customer journey, de reis.

Welke reis?

Voordat jouw klant een klant werd heeft hij of zij zich op meerdere momenten geprobeerd een beeld te vormen van jouw bedrijf, en geprobeerd er een gevoel bij te krijgen. Wij brengen die momenten in kaart. We kijken waar we de klantbeleving kunnen verbeteren. Dit zorgt er niet alleen voor dat de klant de optimale ervaring heeft en dus vaker zal terugkeren. Ook wordt de klant ambassadeur van jouw bedrijf.

Hoe?

Wanneer wij alles in kaart hebben bespreken we samen met jou hoe wij de online marketing van jouw bedrijf kunnen verbeteren. Hieronder een aantal diensten die wij kunnen inzetten:

Zet de stap vandaag nog en neem contact op.

Vraag vrijblijvend advies of stel jouw vraag.

Begin

Een vrijblijvend gesprek. Je vraagt alles wat je weten wil en wij vragen alles wat wij willen weten.

Vervolg

Wij gaan aan de slag met onze service en jij krijgt een vast contactpersoon waar je altijd tussendoor vragen of opmerkingen mee kan delen.

Aan de slag

Na feedback rondes en goedkeuring gaan wij aan de slag.

Nazorg

Het project is afgerond! Wij zullen er altijd zijn om de resultaten te analyseren en waar nodig het project te optimaliseren. Jij ontvangt ook een maandelijks overzicht van de resultaten!

Prijzen?: Neem contact op via ons formulier, de chat of stuur ons een Whatsapp!